0
Zoeken Winkelmand 0

Tickets personaliseren: zo werkt dat

gepubliceerd op 08 april 2025

Nog maar 99 dagen en dan begint de Zwarte Cross al! Heb jij je kaarten al gepersonaliseerd (en dus veilig in de broekzak zitten)? Zo niet, ga er vanavond even met je hele vriendengroep/curlingteam/koekhapclub voor zitten en personaliseer die handel, dan hoef je je daar niet meer druk om te maken! Hieronder een stappenplan waarin duidelijk wordt hoe dat ook alweer werkt.

Stap 1: Ga naar de website 

Vanaf het moment dat personalisatie mogelijk is ontvangt de hoofdboeker een mail, degene waarvan het e-mailadres dus is ingevuld tijdens het plaatsen van een bestelling. Klik in die mail op de knop ‘personaliseren’.

Stap 2: Login 

Log in met het e-mailadres waarmee je ook de order hebt geplaatst en vul de gevraagde gegevens in.

Stap 3: Personaliseer als hoofdboeker je eigen ticket(s)

Klik op ‘personaliseer’ bij de ticket(s) die je zelf wilt gebruiken. Het is belangrijk dat de naam op de ticket overeenkomt met degene die hem daadwerkelijk gaat gebruiken.

Je kunt maar één type ticket op je eigen naam personaliseren. Je kunt bijvoorbeeld niet twee campingkaarten op je eigen naam zetten, maar wel verschillende dagkaarten.

Stap 4: Nodig anderen uit 

Heb je ook tickets gekocht voor anderen? Nodig ze dan uit om hun eigen ticket(s) te personaliseren. Klik op ‘uitnodigen’, kopieer de link die je te zien krijgt en stuur deze via bijvoorbeeld WhatsApp of e-mail naar degene voor wie het ticket bedoeld is. Diegene kan vervolgens met zijn/haar eigen e-mailadres inloggen en zijn/haar ticket personaliseren. Het is mogelijk dat de persoon die jij uitnodigt nog een account moet aanmaken, indien die persoon nog niet bij ons bekend is.

Zitten er jeugdkaarten in je bestelling? Dan ben je mooi rap klaar, die hoeven namelijk niet gepersonaliseerd te worden en worden verzonden per mail zodra de overige tickets uit de order zijn gepersonaliseerd.

Stap 5: Klaar! 

De hoofdboeker kan de gepersonaliseerde tickets downloaden vanuit de personalisatie-omgeving. Zijn alle tickets uit de order gepersonaliseerd? Dan ontvangt de hoofdboeker de tickets (ook) per mail. Nu is het kwestie van aftellen tot de Zwarte Cross 2025!

Stap 6: Oeps, verkeerde naam op het ticket?

Wacht even! Wat moet je nu doen als er toch iemand anders gaat dan diegene die gepersonaliseerd heeft? Dan kan de hoofdboeker het ticket depersonaliseren in de personalisatie-omgeving en vervolgens de persoon die wel gaat uitnodigen om het ticket te personaliseren.

Terug naar overzicht
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten