0
Zoeken Winkelmand 0

Veelgestelde vragen

1. Tickets

Waar kan ik tickets bestellen voor de Zwarte Cross 2025 tijdens de wereldwijde kaartverkoop?

Op zaterdag 23 november, om 11.00 uur om precies te zijn, gooien we de ticketshop open en kan iedereen tickets proberen te bemachtigen. De link naar onze ticketshop zetten we iets voor 11.00 uur online op onze ticketpagina en socialmedia-kanalen. We werken met een wachtrij, dus zodra je iets voor 11.00 uur op de ticketshop-link klikt word je om 11.00 uur vanzelf op een willekeurige plek in de wachtrij geplaatst.

Hoe zit dat precies met die wachtrij?

Om iedereen een zo eerlijk mogelijke kans te geven, werken we zowel tijdens de crossinschrijving, Harder!-kaartverkoop als wereldwijde kaartverkoop met een wachtrij voor onze ticketshop. Iets voor 11.00 uur zullen we de link naar onze ticketshop online zetten (behalve tijdens de Harder!-kaartverkoop, want hiervoor ontvangen alle Harder!-leden een unieke toegangslink in hun mailbox). Iedereen die dus exact om 11.00 uur in de shop zit, wordt om 11.00 uur op een willekeurige plek in de wachtrij geplaatst. Iedereen die na 11.00 uur in de wachtrij komt sluit achteraan in de rij. Om 6.00 uur ’s ochtends klaar gaan zitten heeft dus geen zin en F5’en trouwens ook niet.

Welke betaalmethoden zijn er tijdens de Harder!-/ en wereldwijde kaartverkoop beschikbaar?

Tijdens zowel de Harder!- als wereldwijde kaartverkoop kun je betalen met: iDeal, MasterCard, VISA, Paypal en expliciet voor België ook Bancontact.

Ik zit in een rolstoel en wil graag naar de Zwarte Cross. Kan dat?

Ja natuurlijk! Er zijn geen speciale tickets voor rolstoelgebruikers. Je kunt dus gewoon een regulier ticket aanschaffen. Houd er wel rekening mee dat het festivalterrein grotendeels uit weiland bestaat. Zeker bij slecht weer is het dus lastig rijden met een rolstoel. Desondanks hebben we wel een aantal voorzieningen om het voor mensen met een beperking ook zo aangenaam mogelijk te maken. Kijk daarvoor eens op deze pagina.

Het festival komt eraan en ik ben mijn tickets kwijt. Wat nu?

Adem een paar keer in en uit (en blijf dit ook regelmatig dagelijks doen) en ga naar deze ticketskwijt-link. Vul het e-mailadres (waarmee je besteld hebt) in. Wanneer het e-mailadres bij ons bekend is ontvang je opnieuw een mail. Deze mail bevat een downloadlink voor je voor je ticket(s) óf een personalisatiemail zodat je je ticket(s) kan personaliseren en vervolgens kan downloaden. Tip: check ook je spam.

Ik heb de verkeerde tickets, kan ik ze ruilen?

Wij nemen geen tickets terug, ruilen is ook niet mogelijk. Wil je toch van je kaart af, dan drukken wij je op het hart alléén je ticket te verkopen via www.ticketswap.nl. Dit is een officiële partner waar jij veilig en eerlijk jouw ticket kan verkopen. TicketSwap maakt een compleet nieuwe ticket aan op de naam van de koper, de oude code wordt hiermee ongeldig gemaakt.

LET OP: het is niet mogelijk om een ticket waar je borg over hebt betaald te verkopen via TicketSwap. De borg wordt namelijk automatisch teruggestort naar de rekening waarmee de ticket origineel bij ons is gekocht.

Ik heb mijn kaart gekocht via [insert naam louche verkoper X], is dit veilig?

We hebben nu al vaak genoeg gezegd dat je enkel via ons of via TicketSwap kaarten moet kopen. Alleen in dat geval kunnen we de geldigheid garanderen. TicketSwap is namelijk een officiële partner van ons en 100% betrouwbaar. Dit is dus de enige andere manier – naast onze eigen ticketshop – om aan betrouwbare tickets te komen voor dit evenement. Ieder ander verkoopkanaal wordt absoluut niet door ons aangeraden en van deze tickets kunnen wij de betrouwbaarheid ook niet garanderen.

2. Personalisatie

Ik heb tickets besteld voor de Zwarte Cross 2025, maar ik heb de tickets (nog) niet ontvangen. Hoe zit dat?

Heb je tickets weten te bemachtigen tijdens de Harder!- of wereldwijde kaartverkoop? Dan klopt het dat je na het bestellen nog geen tickets hebt ontvangen. Deze ontvang je namelijk pas zodra je complete order gepersonaliseerd is en personalisatie is mogelijk vanaf 2 december. Je ontvangt een mail zodra personalisatie beschikbaar is.

Stappenplan personaliseren van tickets

Tickets besteld voor de Zwarte Cross 2025? Klasse! Je hebt ze alleen nog niet ontvangen, en dat komt omdat ieder ticket in je order gepersonaliseerd moet worden dor de uiteindelijke gebruiker van het ticket. Veiligheid, service en tegengaan van zwarthandel, i-j wet ’t wel. Personalisatie is mogelijk vanaf 2 december. De hoofdboeker ontvangt op dat moment een mail met de titel ‘Je kunt nu jouw tickets personaliseren’. Check onderstaande stappen om de tickets in je e-brievenbus te ontvangen.

Stap 1: Ga naar de website 

Vanaf het moment dat personalisatie mogelijk is ontvangt de hoofdboeker een mail, degene waarvan het e-mailadres dus is ingevuld tijdens het plaatsen van een bestelling. Klik in die mail op de knop ‘personaliseren’.

Stap 2: Login 

Log in met het e-mailadres waarmee je ook de order hebt geplaatst en vul de gevraagde gegevens in.

Stap 3: Personaliseer als hoofdboeker je eigen ticket(s)

Klik op ‘personaliseer’ bij de ticket(s) die je zelf wilt gebruiken. Het is belangrijk dat de naam op de ticket overeenkomt met degene die hem daadwerkelijk gaat gebruiken.

Je kunt maar één type ticket op je eigen naam personaliseren. Je kunt bijvoorbeeld niet twee campingkaarten op je eigen naam zetten, maar wel verschillende dagkaarten.

Stap 4: Nodig anderen uit 

Heb je ook tickets gekocht voor anderen? Nodig ze dan uit om hun eigen ticket(s) te personaliseren. Klik op ‘uitnodigen’, kopieer de link die je te zien krijgt en stuur deze via bijvoorbeeld WhatsApp of e-mail naar degene voor wie het ticket bedoeld is. Diegene kan vervolgens met zijn/haar eigen e-mailadres inloggen en zijn/haar ticket personaliseren. Het is mogelijk dat de persoon die jij uitnodigt nog een account moet aanmaken, indien die persoon nog niet bij ons bekend is.

Zitten er jeugdkaarten in je bestelling? Dan ben je mooi rap klaar, die hoeven namelijk niet gepersonaliseerd te worden en worden verzonden per mail zodra de overige tickets uit de order zijn gepersonaliseerd.

Stap 5: Klaar! 

De hoofdboeker kan de gepersonaliseerde tickets downloaden vanuit de personalisatie-omgeving. Zijn alle tickets uit de order gepersonaliseerd? Dan ontvangt de hoofdboeker de tickets (ook) per mail. Nu is het kwestie van aftellen tot de Zwarte Cross 2025!

Stap 6: Oeps, verkeerde naam op het ticket?

Wacht even! Wat moet je nu doen als er toch iemand anders gaat dan diegene die gepersonaliseerd heeft? Dan kan de hoofdboeker het ticket depersonaliseren in de personalisatie-omgeving en vervolgens de persoon die wel gaat uitnodigen om het ticket te personaliseren.

Kan ik de naam op een ticket nog veranderen na personalisatie?

Dat is als hoofdboeker mogelijk via de personalisatie-omgeving. Dit kan als er bijvoorbeeld een fout is gemaakt tijdens het invoeren van de gegevens, of als je niet meer kunt gaan en een ticket toch aan een goede bekende wilt geven. Het werkt als volgt: de hoofdboeker kan het ticket depersonaliseren en vervolgens kan de persoon die wel gaat het ticket personaliseren. Let op: de order blijft op naam van de hoofdboeker die in eerste instantie de bestelling heeft geplaatst.

Ik kan geen twee dezelfde tickettypes claimen. Hoe zit dat?

Twee dezelfde tickettypes claimen is niet mogelijk. Iedere bezoeker moet namelijk zijn/haar eigen ticket(s) personaliseren. Het personaliseren van bijvoorbeeld twee zaterdagtickets op dezelfde naam en/of op hetzelfde e-mailadres is dus niet mogelijk.

Kan ik als hoofdboeker ook de tickets voor mijn vrienden/familie personaliseren?

Dat is niet mogelijk. Elke bezoeker moet zijn/haar eigen toegangsticket(s) personaliseren via een persoonlijk Zwarte Cross-account. De hoofdboeker – degene wie de ticket(s) besteld heeft – ontvangt een mail zodra personalisatie beschikbaar is. Vanaf dan is het mogelijk om als hoofdboeker – indien gewenst – je eigen ticket(s) te personaliseren en om andere Zwarte Crossers uit te nodigen om de (overige) tickets te personaliseren. De hoofdboeker kan de gepersonaliseerde tickets downloaden vanuit de personalisatie-omgeving. Zijn alle tickets* uit de order gepersonaliseerd? Dan ontvangt de hoofdboeker de tickets (ook) per mail.

* Jeugdkaarten hoeven niet gepersonaliseerd te worden. Deze ontvang je zodra de complete order is gepersonaliseerd.

Moeten jeugdkaarten (t/m 15 jaar) gepersonaliseerd worden?

Nee, jeugdkaarten hoeven niet gepersonaliseerd te worden.

Moet ik mijn ticket(s) personaliseren?

Voor de Zwarte Cross 2025 is het noodzakelijk dat alle tickets gepersonaliseerd worden. Dit is vanaf 2 december 2024 mogelijk. Elke bezoeker moet zijn/haar eigen toegangsticket(s) personaliseren om toegang te krijgen tot het evenement, via een persoonlijk Zwarte Cross-account. De hoofdboeker – degene wie de ticket(s) besteld heeft – ontvangt een mail zodra personalisatie beschikbaar is. Vanaf dan is het mogelijk om als hoofdboeker je eigen ticket(s) te personaliseren en om mede-Crossers uit te nodigen om de overige tickets die de hoofdboeker heeft gekocht te personaliseren. De hoofdboeker kan de gepersonaliseerde tickets downloaden vanuit de personalisatie-omgeving. Zijn alle tickets* uit de order gepersonaliseerd? Dan ontvangt de hoofdboeker de tickets (ook) per mail.

* Jeugdkaarten hoeven niet gepersonaliseerd te worden. Deze ontvang je zodra de complete order is gepersonaliseerd.

Waarom moeten tickets voor deze editie gepersonaliseerd worden?

Voor de Zwarte Cross 2025 is het om een aantal redenen noodzakelijk dat tickets gepersonaliseerd worden. Zodra de kaartverkoop net is gestart, worden de eerste tickets al aangeboden door oplichters en/of handelaren. De handelaren verkopen de tickets in de meeste gevallen voor veel meer door en die zwarthandel willen wij graag tegengaan. Naast dat deze vaak met winst verkocht worden, kunnen wij de geldigheid van deze tickets niet garanderen. Naast dat we hiermee de zwarthandel proberen tegen te gaan, kunnen we door personalisatie al onze bezoekers beter informeren over ons festival, en dus niet alleen de hoofdboeker.

Laat je niet oplichten
Koop dus enkel je tickets via onze ticketshop, of via onze partner TicketSwap. Dit betekent dat de verkoper max. 20% bovenop de verkoopprijs mag vragen, dat de koper een spiksplinternieuwe ticket ontvangt en dat het oude ticket ongeldig wordt gemaakt. Zo ben je verzekerd van een geldig ticket!

Kun je om wat voor reden dan ook niet meer gaan?
Dan heb je dus – net als andere jaren – de mogelijkheid om je ticket(s) via TicketSwap aan te bieden. Daarnaast is het ook mogelijk om als hoofdboeker zelf een naamswijziging te doen in de personalisatie-omgeving.

3. Algemeen

Wanneer is de Zwarte Cross in 2025?

In 2025 vindt de Zwarte Cross plaats op 17 – 18 – 19 – 20 juli!

Wanneer start de kaartverkoop voor de Zwarte Cross 2025?
  • Inschrijving crossklassen: 2 november 2024 
  • Voorverkoop Harder!-leden: 16 november 2024
  • Voorverkoop wereldwijd: 23 november 2024
Ik heb te maken gehad met ontoelaatbaar gedrag, waar kan ik dit melden?

Vandalisme, seksueel grensoverschrijdend gedrag, racisme, homofobie en vrouwonvriendelijkheid horen absoluut niet thuis op de Zwarte Cross. Als jou iets is overkomen of als je iets gesignaleerd hebt wat niet deugt, twijfel dan niet en doe je verhaal bij ons. Je kunt hiervoor tijdens het evenement terecht bij de Infostand (die vind je als je richting de hoofdentree loopt, nabij de kluisjes, en heeft dezelfde openingstijden als het festivalterrein) of in het Gemeentehuis op de camping (24 uur per dag geopend). Hier zijn ervaren vertrouwenspersonen aanwezig die voor je klaar staan. Na afloop van het evenement is het mogelijk om contact met ons op te nemen via [email protected].

4. Camping

Wat is nu precíes het verschil in een Campingticket Ingang Noord en een Campingticket Ingang Zuid?

Het type ticket bepaalt aan welke kant van de camping je je tent opzet en slaapt. Dit vragen we van jullie om te voorkomen dat de ene kant van de camping te vol raakt en de andere kant te leeg blijft. Je mag gebruikmaken van alle faciliteiten en je kunt via de loopbrug de gehele camping over struinen en je vrienden opzoeken. Met een Campingticket Ingang Zuid kun je overnachten in de buurt van mensen met een camper/caravan. Met een Campingticket Ingang Noord kan dat niet. Je kunt je camper/caravanvrienden wel altijd opzoeken.

Ik heb een Campingticket Ingang Zuid en wil m'n tent opzetten bij mijn vrienden die binnenkwamen via Ingang Noord, mag dat?

Nee, je moet dan de nieuwe loopbrug over met al je kampeergerei en dat is niet toegestaan. Zet je tent op aan jouw kant van de camping. Je kunt je vrienden wel later opzoeken door de loopbrug over te steken.

Ik heb niet zelf een camper/caravanticket maar slaap wel bij in een camper/caravan, welke ticket moet ik dan hebben?

Campingticket Ingang Zuid.

Als je invalide bent kun je dan via de bypass bij de loopbrug naar de andere camping komen?

Jazeker

Zit er ook een bolderkarrensluis bij de polsbandjestent op Camping Ingang Zuid?

Ja.

5. Cross

Welke crossklassen zijn er in 2025?

Alle crossklassen voor de Zwarte Cross 2025 zitten vol.

  • Bromfietsklasse (16+)

1 deelnemer + 1 helper

  • Wegraceklasse (18+)

1 deelnemer + 1 helper

  • Zwaargewichtklasse (18+)

Max. 16 deelnemers (max. 8 deelnemers op het voertuig)

  • Specialklasse (18+)

Max. 16 deelnemers (max. 8 deelnemers op het voertuig)

  • Levendenherdenkingsklasse (18+)

Max. 16 deelnemers (max. 8 deelnemers op het voertuig)

  • Foodtruckklasse (18+)

Max. 16 deelnemers (max. 8 deelnemers op het voertuig)

Wanneer kan ik mij inschrijven voor de cross van 2025?

Op 2 november was het mogelijk om je in te schrijven voor de crossklassen. Alle crossklassen voor de Zwarte Cross 2025 zitten inmiddels vol.

We zijn heel erg benieuwd wat we in 2025 allemaal op de crossbaan gaan zien.

Hoe werkt inschrijven?

Alle crossklassen voor de Zwarte Cross 2025 zitten vol.

  • Inschrijven voor de Bromfietsklasse of Wegraceklasse? Bestel dan een combiticket, bestaande uit een deelnameticket en een Rennerskwartierticket voor de helper. Bij deze klassen geldt het ‘vol = vol’-principe: als jouw bestelling gelukt is kun je deelnemen.
    • Tickets voor de Bromfiets-, Wegraceklasse en het Rennerskwartier moeten gepersonaliseerd worden. Personaliseren is mogelijk vanaf 2 december. Als hoofdboeker ontvang je een mail zodra personalisatie beschikbaar is. Vanaf dan is het mogelijk om als hoofdboeker je eigen ticket(s) te claimen en om andere Zwarte Crossers uit te nodigen om de overige tickets te claimen.
  • Inschrijven voor Zwaargewichtklasse, Specialklasse, Levendenherdenkingsklasse of Foodtruckklasse? Hiervoor schrijf je je in door één deelnameticket te bemachtigen. Maar let op: inschrijven betekent niet gegarandeerd deelnemen. Inschrijven is het begin van een zwetende strijd, waarbij je met jouw team voor 1 december 2024 een denderend ontwerp in dient te leveren. Dit ontwerp wordt gekeurd door onze bloeddorstige crosscommissie. Nadat jullie ontwerp is gekeurd ontvang je meer informatie van ons per mail, inclusief de info over hoe je de toegangsbewijzen kunt bestellen. Het is niet toegestaan om – zonder schriftelijke toestemming van de organisatie – het ontwerp wat is goedgekeurd aan te passen.
Is een rijbewijs bij deelname aan één van de crossklassen verplicht?

Bij deelname aan één van de crossklassen geldt dat een rijbewijs verplicht is. De bestuurder moet in het bezit zijn van een rijbewijs voor het type voertuig wat bestuurd wordt.

Hoe weet ik aan welke eisen voldaan moet worden om überhaupt deel te nemen aan één van de crossklassen?

In eerste instantie gaat het er bij de crossklassen niet om hoe hard jij over de baan heen scheurt, maar om het geniale idee wat jij de baan opstuurt. Dat geniale idee moet alleen wel aan een aantal eisen voldoen en jij als deelnemer ook wanneer je de baan op gaat. Daarom hebben we een deelnemersreglement voor de crossklassen opgesteld en daarin leggen we je haarfijn uit wat de eisen zijn om deel te mogen nemen aan één van de crossklassen tijdens de Zwarte Cross 2025.

De algemene voorwaarden en huisregels voor crossdeelnemers vind je bij onze algemene voorwaarden. Met deze voorwaarden moet je ook akkoord gaan voordat je daadwerkelijk je bestelling met tickets kunt voltooien en je je dus kunt inschrijven voor één van de crossklassen.

Ons team wil het ingediende ontwerp - na goedkeuring - aanpassen. Is dat toegestaan?

Het is niet toegestaan om – zonder schriftelijke toestemming van de organisatie – het ontwerp wat is goedgekeurd aan te passen.

Voor vragen, mail naar: [email protected].

Waar kunnen wij ons idee inleveren voor de Zwaargewicht-, Special-, Levendenherdenkings- of Foodtruckklasse?

Na inschrijving ontvangt degene die zijn e-mailadres heeft ingevuld een mail met de instructies van de crossportal waar jullie vóór 1 december 2024 een ontwerp kunnen aanleveren. Deze deadline is spijkerhard! Geen ontwerp = sowieso afgekeurd.

Mag ik tijdens de Zwarte Cross nog aan mijn voertuig werken?

Op het Rennerskwartier is een afspuitplaats en een sleutelplek aanwezig. De afspuitplaats is een plek op het Rennerskwartier voor de crossers waar zij hun motor kunnen laten schoonspuiten. Hier zitten geen kosten aan verbonden en deze locatie is te vinden achter op het Rennerskwartier, achter Le Garage en het Badhuis. De sleutelplek bevindt zich dicht bij de ingang van de crossbaan op het Rennerskwartier in de pitlane. Tegen betaling is de sleutelplek bruikbaar. Deze is alleen toegankelijk voor deelnemers die op het Rennerskwartier staan.

Kan er brandstof getankt worden op het Rennerskwartier?

Jazeker. Het tanken van brandstof is enkel toegestaan in het door de organisator gefaciliteerde tankstation op het Rennerskwartier (tegen vergoeding). Uit veiligheidsoverwegingen is het zelf meebrengen van brandstoffen, zoals benzine en diesel, niet toegestaan.

Ik heb nog vragen over de deelname aan één van jullie crossklassen. Waar kan ik terecht?

Voor vragen over jouw deelname aan één van de crossklassen kun je het beste even een mail sturen naar [email protected]. Indien al beschikbaar, vermeld dan je teamnaam, bestelcode en de contactgegevens van de rijder.

6. Harder! fanclub

Help! Ik ben mijn unieke toegangslink voor de Harder!-kaartverkoop kwijt. Wat nu?

Om tickets te bestellen voor de Zwarte Cross tijdens de Harder!-kaartverkoop heb je een unieke toegangslink nodig. Alle Harder!-leden ontvangen – in de week van de Harder!-kaartverkoop – de unieke toegangslink in de mail. Tip: check ook je spam.

Heb je de mail alsnog niet ontvangen en/of denk je dat jouw e-mailadres niet bij ons bekend is? Maar ben je wel Harder!-lid? Mail dan naar [email protected].

Ben je jouw unieke toegangslink kwijt? Vraag jouw unieke toegangslink dan opnieuw aan via deze link.

Welke kaartsoorten zijn er en hoeveel kan ik er kopen tijdens de Harder!-kaartverkoop?

Je kunt maximaal 2 tickets bestellen, in alle mogelijke kaartcombinaties. De beschikbare kaartsoorten zijn: Dagkaart (donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag), Campingticket incl. toegang festival (Ingang Zuid of Ingang Noord), Campingticket Ingang Zuid incl. camper/caravan (max. 1 per Harder!-lid), tickets voor Camping ’t Zilveruitje (tent voor 2 personen, incl. toegang festival) en tickets voor Kampeerhotel Grasnapolsky (één tent voor 2 personen, incl. toegang festival). Jeugdkaarten zijn uitgezonderd van deze regel. Hiervan kun je er max. 4 bestellen, bovenop de andere 2 tickets die je mag bestellen. Let op! Voor alle kaartsoorten geldt: zolang de voorraad strekt.

Waar kan ik tickets bestellen voor de Zwarte Cross 2025 tijdens de Harder!-kaartverkoop?

Fanclubleden opgelet! Op 16 november om 11.00 uur gooien we de ticketshop exlusief voor Harder!-leden open. Als fanclublid heb je dan dus een week voorrang op de rest van de wereld. Als Harder!-lid ontvang je in de week van de Harder!-kaartverkoop een mail met daarin een unieke toegangslink. Alleen met deze toegangslink is het mogelijk om op 16 november in de ticketshop te komen. Zorg ervoor dat je dan klaar zit met jouw unieke toegangslink, want die heb je dus nodig om tickets te kunnen bestellen! Let op: Je kunt slechts één keer inloggen met je toegangslink in de shop, dus bestel direct de ticket die je wilt hebben. Daarna kun je de shop niet meer in met je toegangslink, omdat deze dan al gebruikt is.

Heb je in de week van de kaartverkoop alsnog geen mail ontvangen (tip: check eerst even je spam) en/of is jouw e-mailadres gewijzigd en heb je dit niet voor 1 november aangepast? Mail dan naar [email protected].

Ben je jouw unieke toegangslink kwijt? Vraag jouw unieke toegangslink dan opnieuw aan via deze link.

Hoe kan ik op 16 november als Harder!-lid tickets bestellen?

In de week van de kaartverkoop ontvangen alle Harder!-leden een mail met daarin een unieke toegangslink. Het is enkel via deze toegangslink mogelijk om in de ticketshop te komen op 16 november. Je kunt met de unieke toegangslink één keer een order plaatsen in de ticketshop. Tip: check ook even je spam.

Heb je in de week van de kaartverkoop alsnog geen mail ontvangen en/of is jouw e-mailadres gewijzigd en heb je dit niet voor 1 november aangepast? Mail dan naar [email protected].

Ik ben lid van de Harder!-fanclub, maar ik wil meer dan 2 kaarten kopen. Kan dat?

Als fanclublid kun je tijdens de Harder!-kaartverkoop max. 2 tickets bestellen (jeugdkaarten uitgezonderd, want hiervan kun je er max. 4 bestellen). Mocht je meer tickets wensen, dan kun je op 23 november tijdens de wereldwijde kaartverkoop tickets proberen te bemachtigen.

Ik heb nog vragen over mijn Harder!-lidmaatschap, waar kan ik terecht?

Heb je alles gelezen? Ook deze pagina? Maar kom je er alsnog niet uit of ervaar je problemen met je code of het bestellen? Mail dan even naar [email protected].

Ik ben geen Harder!-lid, maar wil wel gebruik maken van de kaartverkoop op 16 november. Kan ik nog lid worden?

Nee, momenteel is het digitale inschrijfluik van onze Harder!-fanclub gesloten. Dit omdat de limiet van 25.000 leden is bereikt.